21 maart 2020

Wees lief voor elkaar!

Op zaterdag 7 maart werd onze groep 5/6 in het zonnetje gezet op het podium van Agora. Ze werden gehuldigd als Lelystadse sportkampioenen. Eerder dit jaar won de groep het schoolhandbaltoernooi. Maar nog veel belangrijker dan winnen was voor hen 'plezier en sportiviteit'! En deze kernwaarden zijn juist nú van groot belang. Nu we met elkaar moeilijke tijden doormaken vanwege het virus dat over de wereld waart.

De leraren van Ichthus zijn dagelijk bezig om nieuw werk voor hun leerlingen te verzamelen. Zo hebben ze elke week een pakketje voor hun leerlingen met een nieuw weekrooster. Dan kan iedereen elke dag 2 uur aan het werk. En voor vragen zijn de leraren bereikbaar via de mail en de telefoon.
Meester Rémon stuurt regelmatig een filmpje met oefeningen om lekker te bewegen. Want op die manier blijven we gezond en heeft het virus ook minder kans om zich te verspreiden. Ook buiten spelen mogen we nog steeds doen en houdt ons gezond.

Door goed actief te bezig blijven, houden we het ook langer met elkaar uit. Want het is natuurlijk niet gemakkelijk nu we elkaar niet meer ontmoeten op school en we veel meer thuis moeten zitten. Ondanks alles veel sportiviteit en plezier toegewenst met elkaar!
En we kijken uit naar het huiswerk wat jullie komende week weer komen inleveren!