21 juli 2023

Ichthus 2023-2024

Ichthus kleurt je leven, meer dan je denkt!

Bij Ichthus is altijd beweging. Voor komend schooljaar kunnen we met trots vertellen dat alle plekken voor de leerkrachten en ondersteuners weer vervuld zijn.

De school bloeit, het leeft in de buurt en Ichthus probeert hierin een passende plek te zijn voor ouders en leerlingen die kleinschaligheid zoeken; een dorpsschool in de stad. Wij streven daarin naar een constant leerlingen aantal van ongeveer 100 leerlingen. Hiermee kunnen wij de kwaliteit blijven waarborgen in onze combinatiegroep 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8.

Vanuit die beweegreden moeten wij helaas melden dat er komend schooljaar in groep 3-4 en 5-6 geen plek meer is. Dit tot onze spijt, maar Ichthus moet een veilige plek zijn waarin iedere leerling zich kan ontwikkelen.

Zoekt u voor de overige groepen nog een plekje voor uw kind, neem dan gerust contact op met onze IB-er of directie en dan kunnen we samen kijken of Ichthus een mooie plek is voor uw kind.

Een hele fijne zomer!