Groep 1/2

Welkom op het gedeelte van groep 1/2. De leerkracht zal hier regelmatig nieuws en foto's plaatsen. Zo kunt u toch af en toe eens een kijkje in de klas krijgen. Heeft u zelf leuke foto's of nieuwtjes over groep 1/2? Mail dit dan naar info@pcbs-ichthus.nl

Op ma t/m donderdag geeft juf Wouta les.

Op vrijdag geeft juf Elaine les.

Ook hebben wij ondersteuning van juf Nevila, juf Gerja en juf Sonja bij ons in de groep.

BERICHTEN

06 mrt 2023 - Kubus
Preview foto Groep 1/2 is vandaag bij de Kubus geweest. Wat hebben ze goed geluisterd naar de leuke voorstelling! Toppers

10 feb 2023 - Nieuw digibord
Preview foto Vandaag is het nieuwe Digibord geïnstalleerd bij ons. Wij proberen het vast uit met een rekenspelletje.

Jazeker…hij kan helemaal plat!!

01 feb 2023 - Winter
Preview foto We hebben weer lekker gewerkt. We zijn bezig met meten, woorden en puzzelen.

26 jan 2020 - voorlezen door groep 7 8 aan de kleuters
Preview foto De kinderen van groep 7en 8 lezen regelmatig voor aan de kleuters. Ze doen dit erg goed. Ze kiezen samen met de kleuters een boek uit en zoeken een rustig plekje in de school. als het boek uit is praten ze nog wat na over het boek en stellen de kleuters nog wat vragen.

26 jan 2020 - project 'Kikker'Winter
Preview foto Deze weken werken we met de leskist 'Kikker' van de Kubus en ook over de winter. We hebben mooie materialen, zoals grote handpoppen en spelletjes. Ook hebben we prentenboeken van Kikker en we hebben 'Kikker de musical' gekeken. Er hangt werk van de kinderen in de gang.